NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

JAK MOGĘ SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z TREVIASKLEP?

Możesz napisać do nas na adres treviasklep@gmail.com, a nasz zespół obsługi klienta z przyjemnością pomoże Ci we wszystkim, czego potrzebujesz!

CZY WYSYŁACIE NA CAŁY ŚWIAT?

Tak.


SKĄD WYSYŁACIE PRODUKTY?

Wysyłamy z Hongkongu.

 

CZY MOGĘ ZMIENIĆ LUB ANULOWAĆ MOJE ZAMÓWIENIE?

Ponieważ staramy się realizować zamówienia jak najszybciej, wszelkie prośby o zmiany/anulowanie muszą zostać zgłoszone w ciągu 12 godzin od złożenia zamówienia. Wszystkie prośby po tym czasie zostaną odrzucone. Zamówienie można zwrócić po jego otrzymaniu i wtedy uzyskać pełen zwrot środków.


JAKIE METODY PŁATNOŚCI AKCEPTUJECIE?

Akceptujemy wszystkie główne karty kredytowe (VISA, Mastercard, AMEX

 

KIEDY MOJE ZAMÓWIENIE ZOSTANIE ZREALIZOWANE?

Wszystkie zamówienia są obsługiwane i wysyłane z naszego magazynu. Prosimy o dodatkowy czas na realizację w okresie świąt i wyprzedaży. Pracujemy od poniedziałku do piątku. Zamówienia są realizowane w ciągu 1–3 dni roboczych od daty złożenia, a następnie wysyłane następnego dnia roboczego. Uwaga: nie wysyłamy paczek w weekendy.


JAK DŁUGO BĘDĘ CZEKAĆ NA SWOJE ZAMÓWIENIE?

Ze względu na duże zainteresowanie, czas dostawy wynosi od 2 do 4 tygodni.

 

CO JEŚLI NIE OTRZYMAM SWOJEGO ZAMÓWIENIA?

Jeśli nie otrzymasz zamówienia w ciągu 30 dni od wysyłki, przysługuje Ci pełny zwrot środków.


CZY BĘDĘ OBCIĄŻONY OPŁATAMI CELNYMI I PODATKAMI?

Ceny na naszej stronie podawane są w dolarach amerykańskich i nie zawierają podatków, co oznacza, że możesz być zobowiązany do opłacenia ceł i podatków przy odbiorze paczki. Opłaty celne, podatki i inne należności mogą być naliczane w momencie dotarcia przesyłki do miejsca docelowego i są ustalane przez lokalny urząd celny. Uiszczenie tych opłat leży po stronie klienta i nie jest pokrywane przez nas. Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienia spowodowane przez urząd celny w Twoim kraju. W celu uzyskania szczegółowych informacji skontaktuj się ze swoim lokalnym urzędem celnym.

 


 

JAK MOGĘ ZWRÓCIĆ PRODUKT?

Prosimy o kontakt na adres :

treviasklep@gmail.com



CO JEŚLI OTRZYMAŁEM PRODUKT USZKODZONY, NIEPRAWIDŁOWY LUB NIEKOMPLETNY?

Jeśli otrzymałeś produkt niezgodny z zamówieniem, brakujący lub uszkodzony, skontaktuj się z nami. Dołącz numer zamówienia, zdjęcia produktu(-ów) oraz wszystkie szczegóły dotyczące przesyłki po jej otrzymaniu. Dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej rozwiązać Twój problem.


KIEDY OTRZYMAM ZWROT PIENIĘDZY?

Wszystkie zwroty są realizowane na tę samą metodę płatności, którą opłacono zamówienie. Jeśli płatność została dokonana kartą kredytową lub debetową, środki zostaną zwrócone na konto banku wystawiającego kartę w ciągu 7–10 dni roboczych od otrzymania zwrotu lub akceptacji anulowania zamówienia. W razie pytań o termin zaksięgowania środków, skontaktuj się ze swoim bankiem.

Jeśli nie otrzymałeś jeszcze zwrotu, zalecamy:

  1. Skontaktować się ze swoim bankiem lub wystawcą karty.

  2. Pamiętać, że zaksięgowanie zwrotu może potrwać pewien czas.